streda 11. septembra 2013

Podlahové vykurovanie aj u vás doma

Bola som u priateľky na návšteve v jej novo-prerobenom dome. Krátko na to, ako som vstúpila do jej obývacej izby som zistila, že má nainštalované podlahovévykurovanie. Natoľko sa mi to zapáčilo, že som sa rozhodla, že si dám taktiež nainštalovať podlahové vykurovanie. Moja priateľka má dve malé deti, ktoré boli takmer vždy na zemi. Jedno ešte len lozilo po štvornožky a druhé sa na zemi stále hralo. Nové kúrenie teda malo okrem iných výhod aj tú, že je veľmi praktické. Poznáte tie chladné rána, kedy sa vám nechce z postele von a ak si zabudnete obuť papuče, chodidlá vám mrznú a neviete sa zohriať inak ako horúcim kúpeľom? 
Podlahové kúrenie je priam ideálne aj proti takýmto situáciám. Zároveň, keďže vás hreje od chodidiel, kúrite menej a šetrí to aj vašu peňaženku  a môžete sa tak venovať príjemnejším veciam. Domov bol vždy mojim najobľúbenejším miestom na svete. Vždy som mala pocit, že doma mám istotu, pokoj, kľud a bezpečie. Časy sa menia ale rovnaký pocit, aký mi domovom poskytli moji rodičia,  som vždy chcela aj ja zabezpečiť mojim deťom. Domov je miesto, kde sa stále radi vraciame

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára