pondelok 16. septembra 2013

Interiérové štúdio ponúka „oblečenie“ pre váš byt

Môj brat študoval interiérový dizajn. Ocenili sme to všetci v rodine minimálne raz pri rekonštrukcii bytu, či domu. Bytový dizajn je dôležitejší ako si mnohí myslia. Ak pracujete z domu a často máte migrény, ste podráždení a ani neviete prečo, môže to tiež súvisieť s farbami, ktoré máte doma.  Ja som už niekoľko krát počula napríklad, že v spálni by na stenách mali byť studené farby, zelená farba vraj pôsobí upokojujúco a tmavé farby alebo príliš intenzívne opticky zmenšujú  priestor. Moje bývanie je pre mňa jedna z priorít a preto na interiéri nešetrím. Ja aj moja rodina potrebujeme, aby sme sa doma cítili najlepšie ako sa dá, pohodlne, teplo a bezpečne. Ak si neviete rady s vašim interiérom, interiérové štúdio vám môže ponúknuť nové inšpirácie, rady a typy. Jedno z takýchto interiérových štúdií je Triha.

Interiérové štúdio Triha sa zaoberá projektovaním interiérov a navrhovaním nábytkového dizajnu.  Aj váš príbytok môže vyzerať moderne, vkusne a pritom môže byť aj pohodlný, príjemný a útulný. Zaujímavosťou u môjho brata je práve skutočnosť, že ako dizajnér interiéru a interiérového nábytku, práve jeho byt vyzerá neupravene a nezorganizovane. Akoby všetko svoje úsilie vynaložil na návrhy interiérov ostatných a sám sebe už nedokáže poradiť. Jeho návrhy sú moderné, praktické, farebné, ktoré dávajú skutočný pocit domova. Sú navrhované „na mieru“ so splnením všetkých požiadaviek zákazníka, samozrejme v rámci možností. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára