pondelok 8. júla 2013

Ľudia nakupujú postele

Bola som sa pozrieť v predajni s nábytkom. Prišla som do časti predajne, kde mali manželské postele. Ľudia tam chodili od jednej posteli k druhej, niektorí si ich aj odskúšali a ľahli si do nich. Bola som prekvapená koľko ľudí si naraz kupuje postele.  Vždy som si myslela, že predajne s nábytkom sú väčšinou stále poloprázdne keďže to nie je typ tovaru, ktorý ľudia potrebujú nový každý deň. A možno len naberajú inšpiráciu do budúcnosti.
Ja rada nakupujem, ako každá žena, všeličo. Nakupovacia nálada je tiež veľmi dôležitá. Ale všeobecne ženy nakupujú oveľa častejšie ako muži. Ja sa rada prechádzam po nákupných centrách a sledujem, čo je nové. Rada sledujem aké novinky sú v kuchynských potrebách napríklad. Kuchyňa vždy ponúka rôzne inovatívne pomôcky do kuchyne, ktoré majú uľahčiť a zrýchliť prípravu jedál a podobne. Nové kuchynské pomôcky sú vždy nie len zaujímavé funkčnosťou ale aj vzhľadom. Sú modernejšie, farebnejšie a ľahšie. Taktiež rada nakupujem rôzne dekoratívne veci do domácnosti, do akejkoľvek miestnosti alebo do chodby. Napríklad nástenné hodiny, svietidlá, obrazy a iné dekoratívne veci. Veľmi sa mi páči námornícky motív a preto vyhľadávam rôzne veci tohto typu, napríklad svietniky v tvare záchranného kolesa, zmenšené modely plachetníc, obrazy pirátskych lodí a podobne.

Do predajne s nábytkom som sa vybrala preto, lebo som hľadala postele s podobným motívom. Nenašla som žiadne. Vraj sa takéto postele dajú vyrobiť na objednávku. Budem hľadať ďalej. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára